Cum sa alegi rochia de mireasa cand esti insarcinata
Dec05

Cum sa alegi rochia de mireasa cand esti insarcinata

In ziua de astazi, din ce in ce mai multe femei ajung in fata altarului dupa ce raman insarcinate, asa ca alegerea rochiei de mireasa devine o provocare si mai mare. De aceea, din ce in ce mai multi designeri au in colectiile lor rochii de mireasa special concepute pentru astfel de evenimente. Chiar daca, la origine, rochiile de mireasa albe simbolizau puritatea, in societatea moderna ele sunt purtate inclusiv de femeile insarcinate. Aceste tinute sunt realizate dintr-o mare varietate de materiale, croieli si chiar culori. Modelele pot fi largi si elegante, pentru a ascunde sarcina sau minimaliste si mulate pe formele gravidei, pentru a evidentia conditia de viitoare mamica. In general, rochiile de mireasa pentru femeile insarcinate nu urmeaza un tipar standard, ci sunt create in functie de dorintele, silueta si tematica nuntii. Rochii de mireasa care ascund sarcina Aceste tipuri de rochii de mireasa sunt, in general, de tip Empire sau trapezoidale, deoarece se largesc imediat sub linia bustului. Ele pot fi fara bretele, foarte simple, cu un decolteu asimetric, cu un singur umar sau cu un corset cu multe accesorii. Rochii de mireasa care evidentiaza sarcina Femeile care vor sa atraga atentia asupra burticii in crestere pot alege rochii de mireasa mulate, croite din tesaturi moi, care sublinieaza formele generoase fara sa ofere senzatia de ingrasare. Tinutele cu talia foarte evidentiata, cele stramte sau corsetele ies din discutie. Marea probleme cu rochiile de mireasa pentru femei insarcinate este ca dimensiunile trupului se modifica de la o saptamana la alta, asa ca e destul de dificil sa anticipezi, in momentul in care iti cauti o astfel de tinuta, cum vei arata atunci cand va veni momentul sa o porti. Nu numai talia ti se va mari, ci si pieptul, asa ca nu este recomandat sa-ti alegi un decolteu inalt. E posibil ca bratele sa sufere si ele modificari, asa ca mai bine optezi pentru maneci lungi sau trei-sferturi, evazate catre mansete. Confortul personal in ziua nuntii este foarte important pentru toate miresele, insa pentru cele insarcinate este primordial. Prin urmare, rochia trebuie sa fie realizata din materiale usoare si sa fie cat mai lejera pentru a compensa kilogramele in plus, iar pantofii trebuie sa aiba un toc mai mic si mai gros. Este important pentru miresele gravide sa gaseasca un atelier de creatie al carui personal sa fie foarte intelegator si dispus sa faca mai multe probe, pentru ajustarea rochiei la noile circumferinte. Calin Events detine o experienta de aproape 10 ani in acest domeniu si poate satisface pretentiile si dorintele oricarei mirese care ii trece pragul, asa ca daca vrei sa te casatoresti in viitorul apropiat contacteaza-ne si...

Read More
Cat cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice
Sep13

Cat cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice

Potrivit Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare, bugetele femeilor pentru cosmetice cresc o data cu varsta, astfel incat, la peste 40 ani, cosul mediu pe acest segment atinge 450 lei.   Astfel, odata cu inaintarea in varsta, femeile isi indreapta atentia catre mascarea imperfectiunilor tenulului si mici accesorii cochete care sa le intregeasca statutul, alocand pe acestea bugete aproape duble fata de tinerele de 20-39 ani, care cheltuiesc, in medie, doar 250 lei pe un cos de cumparaturi de cosmetice.   „Foarte multe femei din aceasta categorie de varsta sunt intr-un punct al vietii in care lucreaza full-time, au un stil de viata activ si sunt dispuse sa investeasca in aspectul lor personal. Mai mult, dispun de o anumita stabilitate din punct de vedere financiar si au capacitatea de a intelege justificarea unui pret mai mare pentru un produs premium”, completeaza Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.   Conform acesteia, produsele anti-aging ocupa cea mai mare pondere pe acest segment de varsta, fiind urmate de parfumurile clasice, cu traditie, si gentile de designer. In ceea ce priveste brandurile preferate, reprezentanta companiei afirma ca aceasta categorie de clientela mizeaza foarte mult pe traditia si reputatia unui brand, optand astfel, de regula, pentru produsele semnate Helena Rubinstein, La Mer, Guerlain si Estee Lauder.  Un alt criteriu pe care clientele de peste 40 ani pun mai mult accent este calitatea produselor, mai ales in ceea ce priveste ingredientele produselor de ingrijire corporala.   „Studiile efectuate in Vestul Europei arata ca momentul in care femeile sunt cel mai mult ingrijorate de aspectul lor fizic este in intervalul 45-50 ani, in aceasta perioada fiind dispuse sa aloce sume semnificative pentru produse premium, care sa le amelioreze procesul de imbatranire”, a mentionat Angela Tiboc.   La momentul actual, circa 20% dintre clientii SOLE sunt reprezentanti de aceasta categorie de varsta, majoritatea preferand magazinele fizice in detrimentul shop-ului online. In acest sens, reprezentanta companiei mentioneaza ca doamnele au mai multa incredere in personalul specializat din magazine si mizeaza pe sfaturile si recomandarile...

Read More
Cum alegi corect o rochie pentru un eveniment special
Jul08

Cum alegi corect o rochie pentru un eveniment special

Evenimentele si ocaziile speciale sunt momente memorabile care impun o tinuta vestimentara pe masura. Pentru a fi o prezenta remarcabila in astfel de contexte, te gandesti, in primul rand, la piesele vestimentare pe care sa le alegi. In astfel de situatii poarta rochii elegante, tinute ce nu dau niciodata gres. Daca sunt alese atent si combinate cu incaltaminte adecvata, un machiaj potrivit si accesorii rafinate, poti fi sigura ca vei arata fabulos. In functie de tipul de ocazie si de locatie, te poti orienta catre un anumit tip de rochie. Pentru a nu da gres, e bine sa tii cont de conformatia pe care o ai, astfel incat rochia aleasa pentru o astfel de ocazie sa evidentieze partile care te avantajeaza si sa iti ascunda micile imperfectiuni. In functie de culoarea pielii si a irisului, poti opta pentru culori pastelate sau vibrante. Bineinteles, trebuie sa iei in calcul si efectul pe care doresti sa il creezi. Optiunile sunt, desigur, nenumarate, dar pentru a contura cu exactitate tipul de model spre care sa te orientezi, e bine sa ai in vedere cele mentionate mai sus. Poti merge pe variante de rochii cu imprimeuri care confera un aer modern, pe rochii elegante simple, din dantela sau voal sau din dantela si tull. Formele sunt si ele variate, de la cele drepte, in forma de A, clos, scurte sau lungi. Rochiile lungi pot masca diverse defecte, de la bust, talie si pana la picioare. Rochiile lungi cu o croiala de tip A marcheaza talia si bustul, iar in partea de jos sunt vaporoase, creand o alura sofisticata si eleganta.  Pentru un plus de eleganta si rafinament, poti opta pentru rochii lungi, fara maneci si cu spatele gol. Rochiile lungi, simple releva un stil minimalist, in timp ce rochiile lungi din materiale luxoase confera o alura sofisticata. Rochiile din voal sunt elegante, diafane si vaporoase, potrivite pentru orice tip de silueta, conferind o alura sofisticata si pretioasa. Rochiile elegante scurte sunt mai practice si pot conferi un aer aparte, permitand totodata mai multa libertate de miscare. Cele care contin materiale stralucitoare sau mai pretentioase precum satinul sau matasea vor crea un efect deosebit. Rochiile din dantela sunt feminine si reprezinta o optiune la indemana, iar, daca sunt combinate cu accesorii bine alese, pot reprezenta o optiune foarte buna pentru o tinuta eleganta. Rochiile din tull creeaza impresia de silueta subtire pentru ca au forma literei A in partea de jos si pot conferi cu usurinta un aer elegant. Rochiile stranse pe bust si largi in partea de jos ascund cu succes micile imperfectiuni date de colacei, in timp ce rochiile peste genunchi, medii...

Read More
Noua colectie Parlor – o poveste tesuta pe voal
Jun24

Noua colectie Parlor – o poveste tesuta pe voal

Parlor lanseaza noua colectie Fall/Winter 2016/2017. Aceasa este o poveste tesuta pe voal de matase, cu accente din cea mai fina dantela, in care personajele principale – broderiile lucrate manual, volanele somptuoase si detaliile elaborate creaza un final spectaculos si senzual. Parlor Fall/Winter 2016/2017 are un capitol special – “Soon to be bride” –  dedicat femeilor care sunt pe cale de a-si scrie cea mai importanta poveste, precum si celor care sunt alaturi de ele. Creatiile  “Soon to be bride” sunt caracterizate de feminitate transpusa in linii si detalii...

Read More
Romancele cumpara luxul in rate
Jun09

Romancele cumpara luxul in rate

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare,  romancele nu fac rabat de la calitate sau brand,  fiind dispuse sa achite sume impresionante pentru obiecte de lux, insa nu cash, ci folosind cardurile de credit. „Usurinta cu care se poate obtine un card de credit si, mai ales, faptul ca le permite utilizatoarelor sa achite treptat un produs de care se pot bucura instant, sunt cele mai importante argumente pentru acest comportament de achizitie”, a declarat Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE. Astfel, potrivit acesteia, peste 30% dintre comenzile care depasesc 1.000 de lei sunt achitate in 3, 6 sau 9 rate prin diverse carduri de credit bancare si contin, de regula, genti semnate de binecunoscuti creatori de moda printre care Yves Saint Laurent, Chloe sau Celine, o serie de branduri mai greu accesibile pe plan local. Totodata, sustine compania, pe langa platile in rate, 25% dintre clientele Soleshop.ro achita comenzile online prin card online, in timp ce 65% prefera  plata la ramburs, iar cele mai putine – 10% – aleg sa achite contravaloarea produselor comandate prin ordin de plata. SoleShop.ro introduce plata prin Paypal Pentru a veni in sprijinul clientelor si pentru a le imbunatati experienta de shopping online, magazinul virtual SoleShop.ro introduce, incepand din luna aprilie, posibilitatea de a achita cumparaturile prin intermediul serviciului PayPal. „Fiind lider mondial in tranzactii online si datorita faptului ca ofera siguranta protejarii informatiilor cumparatorului, introducerea serviciului PayPal este cea mai buna alegere pentru orice tip de client, fie acesta persoana fizica, ori juridica”, a completat Angela Tiboc. Pentru a avea acces la aceasta metoda de plata simplista, clientii trebuie, in primul rand, sa-si creeze un cont personal, business sau premier, iar apoi sa incarce in contul respectiv o anumita suma de bani. Ulterior, pasii pentru comanda online raman neschimbati,  clientul putand alege la final, din lista metodelor de plata, varianta „Plata cu PayPal”. Mai multe detalii despre cum functioneaza acest serviciu, pot fi gasite pe site-ul soleshop.ro. „Suntem siguri ca printre clientii nostri se regasesc adepti ai acestui serviciu, iar datorita avantajelor pe care le ofera, estimam ca, pe termen mediu, platile prin PayPal vor ajunge in top 3  cele mai accesibile metode de plata online, dupa plata cash si plata in rate”, a mentionat reprezentanta...

Read More
Produse aniversare cu extracte de flori de la Cosmetic Plant
Apr13

Produse aniversare cu extracte de flori de la Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, marcheaza aniversarea a 25 de ani de la infiintarea business-ului prin lansarea a trei produse ce au la baza extracte din trei flori ce reprezinta principalele atribute ale companiei. „Odata cu aniversarea a 25 de ani de la infiintarea companiei, ne-am dorit sa le aratam clientelor multumirea si aprecierea noastra ca ne sunt alaturi. Astfel, am creat trei produse deosebite care au la baza exact ingredientele speciale ale business-ului nostru: traditia, implinirea si pasiunea”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant. Astfel, compania a ales trei extracte de flori care semnifica cele trei atribute principale ale Cosmetic Plant: narcisa, crinul si floarea pasiunii. Narcisa este floarea care transmite la ideea de traditie a brandului ce a luat nastere in urma cu 25 de ani, in timp ce crinul semnifica implinirea in ceea ce priveste calitatea si aprecierea produselor de catre cliente, iar floarea pasiunii este cea care reprezinta pasiunea ce este adaugata in fiecare gama lansata. „Dincolo de semnificatia pe care o are fiecare dintre aceste trei flori, alegerea a fost facuta si datorita efectelor benefice pe care ingredientele active din acestea le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisa are efect de hidratare, cel de crin are actiune antiiritanta si regeneranta a tenului, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant si de calmare a pielii iritate”, a subliniat Susana Laszlo. Primul dintre cele trei produse aniversare lansate de Cosmetic Plant este Crema hidratanta de zi cu extract de flori de narcisa, destinata tenului normal/mixt.  Avand o structura lejera, crema se absoarbe ușor, hidrateaza și protejeaza tenul impotriva imbatranirii, furnizeaza energia necesara menținerii tinereții pielii și previne apariția ridurilor. In plus, extractul din flori de narcisa și Hydrovitonul au un rol important in menținerea echilibrului hidric normal al pielii. Coenzima Q10 protejeaza impotriva acțiunii radicalilor liberi, stimuleaza producția de energie la nivel celular și incetineste formarea ridurilor. De asemenea, datorita uleiurilor vegetale de germeni de grau și samburi de struguri, si a vitaminei A, noua crema confera proprietați emoliente și ajuta la restabilirea elasticitatii pielii. Cel de-al doilea produs este Crema antirid de zi cu extract de flori de crin, bogata in ingrediente regeneratoare și antirid ce readuc tenului confortul optim. Extractul de flori de crin are acțiune antioxidanta, antiiritanta și de calmare a pielii uscate. Principiul activ antirid, Matrixyl® Synthe’ 6TM, cu eficiența dovedita prin testele in-vitro și in-vivo efectuate de producatorul ingredientului activ, stimuleaza sinteza componentelor matricei extracelulare (acid hialuronic, colagen, fibronectina), uniformizeaza relieful pielii și reduce suprafața acoperita de riduri cu pana la 28%. Uleiurile vegetale din compozitie (ulei de samburi de struguri, ulei...

Read More
Cat de des isi schimba femeile parfumul?
Apr13

Cat de des isi schimba femeile parfumul?

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de infrumusetare, o femeie cheltuie, in medie, 250 lei pentru parfumurile preferate, facand o noua achizitie o data la trei luni. Astfel, conform companiei, comportamentul de achizitie este influentat in principal de noutatile sau ofertele de pret existente  in magazinele fizice si online, ceea ce demonstreaza faptul ca femeile nu raman fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, in functie de ocazie. Cu toate acestea, SOLE observa ca, desi parfumurile sunt schimbate destul de des, romancele prefera sa ramana in zona unui singur producator, printre cele mai apreciate branduri numarandu-se Lancome, Yves Saint Laurent si Tom Ford. In ceea ce priveste modalitatea de achizitie, Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE, afirma ca majoritatea cumparaturilor se realizeaza in mediul online, unde varietatea gamei este mult mai larga, iar preturile mai mici. „De regula, clientele apeleaza la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja detinut  sau un produs asemanator, pe care il aleg in functie de notele continute si cunoscute. De asemenea, achizitiile in mediul online reprezinta rezultatul testarilor din magazinele fizice”, a completat reprezentanta...

Read More
Bratari piele handmade
Feb04

Bratari piele handmade

Accesorizarea ținutelor depinde de tendințe, de criterii estetice, dar depinde în foarte mare măsură de personalitatea noastră, gusturile și preferințele noastre. Pentru a nu da greș în alegerea articolelor adecvate este bine să alegem piese care nu se demodează, ci își mențin prospețimea și originalitatea mult timp. Brățările din piele hand-made dau viață ținutelor și le conferă un aer natural și simplu, fiind simplu de asortat. Acestea întineresc ținutele și pe noi odată cu ele, adăugând o notă ludică vestimentației. Va prezentam cateva din modelele comercializate de noi. Pentru comenzi si detalii : contact [at] crazylook ....

Read More