Cum alegi corect o rochie pentru un eveniment special
Jul08

Cum alegi corect o rochie pentru un eveniment special

Evenimentele si ocaziile speciale sunt momente memorabile care impun o tinuta vestimentara pe masura. Pentru a fi o prezenta remarcabila in astfel de contexte, te gandesti, in primul rand, la piesele vestimentare pe care sa le alegi. In astfel de situatii poarta rochii elegante, tinute ce nu dau niciodata gres. Daca sunt alese atent si combinate cu incaltaminte adecvata, un machiaj potrivit si accesorii rafinate, poti fi sigura ca vei arata fabulos. In functie de tipul de ocazie si de locatie, te poti orienta catre un anumit tip de rochie. Pentru a nu da gres, e bine sa tii cont de conformatia pe care o ai, astfel incat rochia aleasa pentru o astfel de ocazie sa evidentieze partile care te avantajeaza si sa iti ascunda micile imperfectiuni. In functie de culoarea pielii si a irisului, poti opta pentru culori pastelate sau vibrante. Bineinteles, trebuie sa iei in calcul si efectul pe care doresti sa il creezi. Optiunile sunt, desigur, nenumarate, dar pentru a contura cu exactitate tipul de model spre care sa te orientezi, e bine sa ai in vedere cele mentionate mai sus. Poti merge pe variante de rochii cu imprimeuri care confera un aer modern, pe rochii elegante simple, din dantela sau voal sau din dantela si tull. Formele sunt si ele variate, de la cele drepte, in forma de A, clos, scurte sau lungi. Rochiile lungi pot masca diverse defecte, de la bust, talie si pana la picioare. Rochiile lungi cu o croiala de tip A marcheaza talia si bustul, iar in partea de jos sunt vaporoase, creand o alura sofisticata si eleganta.  Pentru un plus de eleganta si rafinament, poti opta pentru rochii lungi, fara maneci si cu spatele gol. Rochiile lungi, simple releva un stil minimalist, in timp ce rochiile lungi din materiale luxoase confera o alura sofisticata. Rochiile din voal sunt elegante, diafane si vaporoase, potrivite pentru orice tip de silueta, conferind o alura sofisticata si pretioasa. Rochiile elegante scurte sunt mai practice si pot conferi un aer aparte, permitand totodata mai multa libertate de miscare. Cele care contin materiale stralucitoare sau mai pretentioase precum satinul sau matasea vor crea un efect deosebit. Rochiile din dantela sunt feminine si reprezinta o optiune la indemana, iar, daca sunt combinate cu accesorii bine alese, pot reprezenta o optiune foarte buna pentru o tinuta eleganta. Rochiile din tull creeaza impresia de silueta subtire pentru ca au forma literei A in partea de jos si pot conferi cu usurinta un aer elegant. Rochiile stranse pe bust si largi in partea de jos ascund cu succes micile imperfectiuni date de colacei, in timp ce rochiile peste genunchi, medii...

Read More
Cat costa o vacanta de poveste in Africa de Sud, Thailanda sau China?
Jul08

Cat costa o vacanta de poveste in Africa de Sud, Thailanda sau China?

Turistii romanii sunt tot mai atrasi de circuitele turistice si cauta in special destinatiile exotice sau pe cele cu o incarcatura culturala puternica. Potrivit datelor Paravion, cea mai mare agentie de turism online de la nivel local si una dintre cele mai importante din Europa Centrala si de Est, turistii aloca pentru aceste vacante un buget mediu de 800 de euro de persoana, optand pentru locaţii precum Africa de Sud, Thailanda, China, dar si Rusia sau Maroc.    Suma platita de turisti este destinata pachetelor, care includ bilete de avion, transportul la destinatie, cazare cu demipensiune sau pensiune completa si intrari la obiectivele care fac parte din program, conform datelor Paravion. ”Cele mai multe rezervari pentru circuitele turistice se fac in special inaintea sarbatorilor de iarna si dupa acestea, pana in mai, pentru ca apoi incep sa se caute deja pachetele de tip charter. Romanii amatori de asemenea sejururi aleg ca date de plecare in aceste vacante in special lunile februarie, martie, octombrie si noiembrie, atunci cand temperaturile din tara nu sunt foarte ridicate”, declara Remus Visan, Directorul General al Paravion. Potrivit acestuia, apetitul romanilor pentru circuitele turistice este in crestere. Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, vanzarile agentiei pe acest segment au crescut cu aproximativ 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. ”Pentru a se bucura pe deplin de vacanta, le recomandam amatorilor de circuite turistice sa caute programe nu foarte incarcate cu multe vizite de obiective intr-un timp scurt, pentru a putea ’gusta’  cu adevarat destinatia respectiva. Circuitele Paravion si se adreseaza atat celor care iubesc cultura, care pot opta pentru Japonia, China & Hong Kong, Iordania sau Thailanda & Malaezia & Singapore, cat si celor care prefera rutele scenice, precum ’Perlele Turciei Orientale,Anatolia & Cappadocia’‚ sau Portugalia – Andaluzia – Maroc. De asemenea, cei care vor sa imbine un circuit cu un sejur la plaja pot profita de Indonezia – Circuit & Sejur in Bali sau Cancun & Varadero”, completeaza Remus Visan. In topul celor mai scumpe circuite turistice vandute de Paravion, de la inceputul anului si pana in prezent, se afla un sejur in Africa de Sud, disponibil la pretul de 2.698 de euro de persoana, care include bilete de avion, cazare pentru 11 nopti la hoteluri de 4 si 5 stele, transport local cu autocare, ghizi locali, tururi ale oraselor Cape Town, Kynsa, Johannesburg si Pretoria, excursii la Capul Bunei Sperante, pe ruta Panorama, cu vizite la o ferma de struti, pesterile Cango, ferma Cango Wildlife, Parcul National Kruger si un drum al vinului, cu degustari de vin si branza. De asemenea, tariful asigura intrari la obiectivele turistice incluse in...

Read More
Ce salate prefera romanii
Jul08

Ce salate prefera romanii

Temperaturile ridicate ii determina pe romani sa manance mai sanatos. Mulţi dintre cei care comandau preparate prajite şi feluri pe baza de de carne şi-au schimbat preferinţele şi aleg acum salatele, potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania. Aceste preparate culinare sunt preferate in special de femei, care genereaza peste 70% din totalul comenzilor de salate inregistrate de restaurantele listate pe platforma. Pentru ca vor sa aiba o silueta supla la plaja, tot mai mulţi romani, in special femeile, renunţa la pizza, ceafa de porc sau burgeri cu cartofi prajiţi şi comanda preponderent salate uşoare. Potrivit datelor foodpanda.ro, de la inceputul lunii mai şi pana in prezent, numarul comenzilor de preparate culinare de acest gen a inregistrat un avans de circa 50% comparativ cu media raportata anterior perioadei analizate. Topul oraşelor in care se comanda cele mai multe salate este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca şi Timişoara, conform datelor foodpanda. ”Creşterea temperaturilor influenţeaza direct proporţional numarul comenzilor pentru mancaruri uşoare de vara, salatele fiind preferate de majoritatea clienţilor. Cea mai mare cerere pentru astfel de sortimente culinare se inregistreaza in intervalul orar 17.00 – 21.00, cand oamenii se intorc de la birou şi vor sa se bucure de preparate cu numar redus de calorii, ca sa poata obţine mai uşor silueta perfecta pentru plaja. Datele inregistrate pe platforma arata ca acest obiectiv este important mai ales pentru doamne şi domnişoare, care sunt mai conştiincioase şi comanda salate mult mai des faţa de barbaţi”, declara Radu Balaceanu, Country Manager Foodpanda Romania. Potrivit acestuia, aproximativ 70% dintre comenzile de salate inregistrate pe foodpanda sunt plasate de femei. Insa, ponderea barbaţilor fideli acestor feluri de mancare este cu 15% mai mare faţa de aceeaşi perioada a anului trecut, cand aceştia reprezentau un sfert din totalul clienţilor care comandau salate. ”Deşi au scos din meniu mancarurile grele, barbaţii, spre deosebire de femei, nu pot renunţa la fel de uşor şi la carne. Astfel, cele mai multe salate comandate de aceştia conţin carne de pui. In schimb, femeile inlocuiesc acest aliment cu peşte, creveţi sau branza”, completeaza Radu Balaceanu. Potrivit Country Manager-ului Foodpanda Romania, cele mai comandate preparate de pe platforma pe acest segment sunt salata asortata, combinata, adesea, cu preparate din carne slaba la gratar, salata Caesar, salata greceasca, salata cu ton şi salata bulgareasca. In ceea ce priveşte bauturile comandate de amatorii de mancare sanatoasa, sucurile necarbogazoase sunt preferate de majoritatea clienţilor, urmate de limonade, cerute de 30% dintre clienţi, şi fresh-uri de portocale, cu o pondere de 15% din...

Read More
Husele pentru smartphone cu design creativ sunt preferatele femeilor
Apr13

Husele pentru smartphone cu design creativ sunt preferatele femeilor

Potrivit QuickMobile, cel mai mare specialist in tehnologie din Romania, indiferent de smartphone-ul utilizat, husele complementare au devenit mai mult decat o simpla necesitate de protecție a device-ului, numeroase branduri de lux oferind variante din ce in ce mai creative, ușor de accesorizat cu personalitatea si stilul fiecarei femei. „De regula, husele cu modele atipice reprezinta deliciul femeilor care vor sa imbine cu succes tendințele din moda cu tehnologia, iar varietatea de modele și culori le atrag cu atat mai mult cu cat iși pot alege un accesoriu care sa le reprezinte personalitatea in cele mai mici detalii”, a declarat Tudor Țiboc, Director General al QuickMobile. Astfel, circa 20% din vanzarile din aceasta categorie sunt generate de modele creative, cu un design 3D inspirat din animații, pentru care femeile aloca, in medie, circa 100 lei, spre deosebire de barbați ale caror criterii de achiziție vizeaza un design cat mai minimalist și o calitate superioara a materialelor. Destinate cu precadere persoanelor mai copilaroase, care iși aduc aminte cu nostalgie de animațiile preferate, husele din gama produsa de Moschino se afla printre cele mai solicitate modele. Gama dezvoltata de renumita casa de moda include o serie de modele ingenioase, inspirate din diverse personaje emblematice pentru industria desenelor animate. De asemenea, avand in vedere ca Moschino este, in primul rand, un brand de fashion, fiecare personaj a primit o nota de contemporanitate. In plus, materialele din care husele sunt confecționate sunt de o calitate superioara, oferind astfel un grad sporit de protecție și  confort pentru tastare. Mai mult, o alta categorie de accesorii pentru telefoane este cea care impresioneaza prin imprimeurile multicolore aplicate pe huse, ori capace. Confecționate din materiale de calitate, acestea ofera protecție impotriva loviturilor, zgarieturilor și  a altor șocuri, pastrand totodata o nota de stil pentru doamnele care doresc sa-și asorteze ținutele, dar și personalitatea, cu modele de huse care ies din  tipare. Nu in ultimul rand, pentru doamnele care prefera simplitatea și funcționalitatea in detrimentul unui design atipic, QuickMobile recomanda capacele și husele care impresioneaza prin mici detalii elegante atent poziționate pe texturi de calitate superioara. Astfel, branduri precum Karl Lagerfeld sau Christian Lacroix și-au adaptat stilul binecunoscut in produse elegante și...

Read More
8 doamne de poveste care au schimbat istoria gastronomica
Apr13

8 doamne de poveste care au schimbat istoria gastronomica

Intr-un domeniu dominat de barbati, exista si femei care s-au remarcat, lasandu-si amprenta asupra gastronomiei mondiale. foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, va prezinta, de 8 Martie, 8 femei care au revolutionat arta culinara, demonstrand ca nu doar barbatii sunt cei mai buni bucatari. Julia Child a atras milioane de fani, dupa ce a prezentat bucataria franceza publicului american, demonstrand, in cadrul show-urilor culinare televizate, ca diferentele dintre bucatarii amatori si cei profesionisti nu sunt foarte mari. In 1993, la 81 de ani, a devenit prima femeie inclusa de Institutul Culinar in Hall of Fame, iar trei ani mai tarziu TV Guide a clasat-o pe locul 46 in topul celor mai bune 50 de vedete TV din toate timpurile. In 2000, Julia Child a primit cea mai mare distinctie posibila din partea statului francez, Legiunea de Onoare. Cecilia Maria Simionescu, fiica lui Ion Simionescu, fost preşedinte al Academiei Romane, este autoarea celei mai cunoscute carti de bucate romanesti, care a fost publicata in sute de mii de exemplare, inclusiv in limbi straine. La inceputul anilor ’30, nemultumita de cartile de bucate pe care le gasea pe piata, aceasta s-a hotarat sa demonstreze ca gatitul poate fi o arta si a lansat o carte cu 10.000 de retete culinare. Pentru ca nu era sigura de succesul creatilor gastronomice proprii, aceasta si-a ales un pseudonim care urma sa devina o referinta pentru gurmanzii din Romania: Sanda Marin. Eugénie Brazier, supranumita Mère Brazier, este cea care a facut parte din prima generatie de bucatari care au reusit sa obtina de doua ori 3 stele Michelin, fiind si prima femeie care a obtinut calificativul ”suprem” oferit de celebrul Ghid Rosu. Mère Brazier a transformat restaurantele Rue Royale si Col de la Luère in destinatii culinare in sine, motiv pentru care a fost rasplatita de doua ori cu 3 stele Michelin. Abby Fisher, o fosta sclava din Alabama, s-a remarcat la finele secolului al XIX-lea, cand a publicat cartea de bucate ”Ce stie doamna Fisher despre bucataria veche din sud”, fiind, probabil, prima femeie de origine afro-americana care a lansat o astfel de lucrare. Cartea lui Abby Fisher, publicata in 1881, este prima de acest gen care continea retete si tehnici de gatit soul food, mancare traditionala afro-americana, in contextul in care, inainte de emancipare, sclavilor le era interzis sa citeasca sau sa scrie, iar retetele si tehnicile lor de gatit erau transmise pe cale orala. Regina Margherita a observat, intr-un tur desfasurat la finele secolului al XIX-lea, ca oamenii apreciau painea mare si rotunda cu ierburi si condimente. Dupa ce a gustat prima felie de pizza, a continuat sa...

Read More
Produse aniversare cu extracte de flori de la Cosmetic Plant
Apr13

Produse aniversare cu extracte de flori de la Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, marcheaza aniversarea a 25 de ani de la infiintarea business-ului prin lansarea a trei produse ce au la baza extracte din trei flori ce reprezinta principalele atribute ale companiei. „Odata cu aniversarea a 25 de ani de la infiintarea companiei, ne-am dorit sa le aratam clientelor multumirea si aprecierea noastra ca ne sunt alaturi. Astfel, am creat trei produse deosebite care au la baza exact ingredientele speciale ale business-ului nostru: traditia, implinirea si pasiunea”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant. Astfel, compania a ales trei extracte de flori care semnifica cele trei atribute principale ale Cosmetic Plant: narcisa, crinul si floarea pasiunii. Narcisa este floarea care transmite la ideea de traditie a brandului ce a luat nastere in urma cu 25 de ani, in timp ce crinul semnifica implinirea in ceea ce priveste calitatea si aprecierea produselor de catre cliente, iar floarea pasiunii este cea care reprezinta pasiunea ce este adaugata in fiecare gama lansata. „Dincolo de semnificatia pe care o are fiecare dintre aceste trei flori, alegerea a fost facuta si datorita efectelor benefice pe care ingredientele active din acestea le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisa are efect de hidratare, cel de crin are actiune antiiritanta si regeneranta a tenului, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant si de calmare a pielii iritate”, a subliniat Susana Laszlo. Primul dintre cele trei produse aniversare lansate de Cosmetic Plant este Crema hidratanta de zi cu extract de flori de narcisa, destinata tenului normal/mixt.  Avand o structura lejera, crema se absoarbe ușor, hidrateaza și protejeaza tenul impotriva imbatranirii, furnizeaza energia necesara menținerii tinereții pielii și previne apariția ridurilor. In plus, extractul din flori de narcisa și Hydrovitonul au un rol important in menținerea echilibrului hidric normal al pielii. Coenzima Q10 protejeaza impotriva acțiunii radicalilor liberi, stimuleaza producția de energie la nivel celular și incetineste formarea ridurilor. De asemenea, datorita uleiurilor vegetale de germeni de grau și samburi de struguri, si a vitaminei A, noua crema confera proprietați emoliente și ajuta la restabilirea elasticitatii pielii. Cel de-al doilea produs este Crema antirid de zi cu extract de flori de crin, bogata in ingrediente regeneratoare și antirid ce readuc tenului confortul optim. Extractul de flori de crin are acțiune antioxidanta, antiiritanta și de calmare a pielii uscate. Principiul activ antirid, Matrixyl® Synthe’ 6TM, cu eficiența dovedita prin testele in-vitro și in-vivo efectuate de producatorul ingredientului activ, stimuleaza sinteza componentelor matricei extracelulare (acid hialuronic, colagen, fibronectina), uniformizeaza relieful pielii și reduce suprafața acoperita de riduri cu pana la 28%. Uleiurile vegetale din compozitie (ulei de samburi de struguri, ulei...

Read More
Cat de des isi schimba femeile parfumul?
Apr13

Cat de des isi schimba femeile parfumul?

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de infrumusetare, o femeie cheltuie, in medie, 250 lei pentru parfumurile preferate, facand o noua achizitie o data la trei luni. Astfel, conform companiei, comportamentul de achizitie este influentat in principal de noutatile sau ofertele de pret existente  in magazinele fizice si online, ceea ce demonstreaza faptul ca femeile nu raman fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, in functie de ocazie. Cu toate acestea, SOLE observa ca, desi parfumurile sunt schimbate destul de des, romancele prefera sa ramana in zona unui singur producator, printre cele mai apreciate branduri numarandu-se Lancome, Yves Saint Laurent si Tom Ford. In ceea ce priveste modalitatea de achizitie, Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE, afirma ca majoritatea cumparaturilor se realizeaza in mediul online, unde varietatea gamei este mult mai larga, iar preturile mai mici. „De regula, clientele apeleaza la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja detinut  sau un produs asemanator, pe care il aleg in functie de notele continute si cunoscute. De asemenea, achizitiile in mediul online reprezinta rezultatul testarilor din magazinele fizice”, a completat reprezentanta...

Read More
Top 5 vacante pe care trebuie sa le faci intr-o viata
Jan27

Top 5 vacante pe care trebuie sa le faci intr-o viata

Nu am cunoscut pana acum nicio persoana care sa nu fie inebunita dupa vacante. Fie ca este vorba de vizite lungi prin orase, sau de ore intregi petrecute lenevind pe plaja, cu siguranta “vacanta” este cuvantul cel mai indragit de pe pamant. Asa ca cei de la BrightSide.me au facut o lista cu cele mai tari destinatii in care trebuie sa ajungi intr-o viata, macar o data Sa te pierzi prin gradinile palatului Versailles din Franta Sa vizitezi Buenos Aires si sa te “minunezi” de un tango in plina strada Sa petreci o noapte in hotelul de gheata din Fagaras! Daaa…la noi, in Romania Sa te plimbi prin Dubrovnik si sa te simti ca in secolul VII Sa inoti in lacurile subterane din Yukatan,...

Read More